28 setembro 2010

Fabiola e la sua Donna Moderna..


The Milan Fashion Week was crazy..!! I've been in Milan just 4 days and I concentrated all the things to do and much more, just in those days.. Doing a tetris with Catwalks, presentations, Backstage, friend, shops, etc..

Really, the shopping was ridiculous.. just an s.o.s. Collant and two wonderful brooches for my jackets..:)

Ok stop! Let talk seriously..!! :)
Sunday,26th September, Fabiola came to say hello to the Temporary Donna Moderna Editorial Office in Mondadori, piazza Duomo.
Ooops, I didn't tell you?? :) I was one of the Fashion Bloggers that wrote on DonnaModerna.com and it was a wonderful experience..
However, Sunday Fabiola was there, and a nice girls of magazine made an interview abut her and her new collection.. 
But fabiola doesn't make just this..  She was there also for all the bloggers, to answer to all the questions and curiosity.. For who wasn't there, it was possible to write on Donna Modern's Facebook page.. The most frequently question was about new trends and how to wear if you have a "Softy" Curve Body..

To read the Complete Interview just CLICK HERE




La settimana della moda è stata frenetica..! Sono stata a Milano solo 4 giorni e ho concentrato tutto quello che c'era da fare e anche di più..incastrandomi tra sfilate, presentazioni, backstage, amici, negozi ecc..

In realtà lo shopping si è ridotto ad un paio di collant d'emergenza e due spille bellissime con cui arricchirò le mie giacche adorate :)

Ma parliamo di cose serie..!! :)
Il 26 Settembre, nonchè domenica, è venuta Fabiola Fernandes a trovarci in redazione da Donna Moderna a piazza duomo.. ah non ve l'avevo detto?? :) Ho fatto parte del "cast" di fashion bloggers che hanno scritto per il sito di DonnaModerna.com ed è stata una bellissima esperienza.. La domenica Donna Moderna ha intervistato Fabiola, che si è concessa non solo alla giornalista e alla redattrice moda ma anche ai bloggers più curiosi.. e per chi non è riuscito a partecipare, nel profilo facebook di Donna Moderna, tutte le lettrici hanno rivolto le loro domande.. Quelle più frequenti erano sugli ultimi trend riguardo i costumi e su consigli per dei fisici un pò "morbidosi" :)

Se volete leggere l'intervista, basta andare QUI
Postar um comentário